VRACENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Vybrali jste nesprávnou velikost? Není vaše objednané prádlo podle vašich představ? Můžeme vyměnit za jiné. Pošlete zboží do 14 dnů od převzetí zpět a napište nám, za co si přejete vyměnit. Pro zjednodušení výměny, si stáhněte formulář a vyplněný nám ho zašlete v balíčku spolu s měněným zbožím.
Balíček nám zašlete na adresu: Anna Havelková, Jilmová 6, 130 00 Praha 3. Ke zboží přiložte vyplněný formulář. Za výměnu zboží zaplatíte pouze poštovné při vrácení balíčku, zpětné zaslání už hradíme my.
Zboží, které si přejete vrátit musí být nenošené, čisté, musí mít všechny originální štítky i etikety a musí být v původním balení. Pokud je zboží skladem, odesíláme balíček s výměnou do týdne. Pokud skladem není, odesíláme do 3 týdnů.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zboží můžete do 14 dnů od převzetí zásilky vrátit bez udání důvodu. Za sdělení důvodu budeme samozřejmě rádi, abychom věděli, co můžeme ještě vylepšit. :)
Spodní prádlo zašlete na adresu: Anna Havelková, Jilmová 6, 130 00 Praha 3. Do balíčku přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy.
Peníze Vám po přijetí zboží zašleme zpět na Váš bankovní účet do 14 dnů. Náklady za poštovné, které jste uhradili společně s vaší objednávkou hradíme my. Vy hradíte jen poštovné za zaslání výrobku zpět. Podmínkou pro vrácení zboží je, že zboží nesmí být nošeno, poškozeno, nesmí být vyprané a nesmí být odstřižen štítek na prádle.
U podprsenek na míru se nemůže uplatnit odstoupení od smlouvy vzhledem k zakázkovému šití. Lze se domluvit na nákladech za materiál a výrobu. Výrobky nemůžeme znovu prodat, jelikož jsou na míru.
REKLAMACE
Pokud má vámi zakoupené zboží vadu, nebo je jinak poškozené, moc nás to mrzí. Můžete v tom případě samozřejmě zboží reklamovat a pomoci nám předejít podobným chybám výroby či vadám. Je pro nás důležité, abyste naše kousky nosili rádi a byli jste spokojení.
Zboží můžete reklamovat ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží, na vyřízení reklamace máme 30 dnů.
Reklamované zboží zabalte a do balíčku přiložte vyplněný reklamační formulář, prosím. Podle Vašeho přání z formuláře Vám zboží obratem vyměníme za nové nebo vrátíme peníze na bankovní účet. Peníze vám vrátíme za celou objednávku včetně poštovného. Reklamované zboží musí být čisté a vyprané!
Reklamaci prosíme zaslat na adresu: Anna Havelková, Jilmová 6, 13000 Praha 3. Budeme se snažit ji vyřídit co nejdříve, o výsledku Vás kontaktujeme na Váš email. Pokud budete chtít s reklamací poradit ještě před zasláním, můžete nás kontaktovat prostřednictvím emailu: anniela@anniela.cz